Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης των cookies.
Accept
Express News
  • Πολιτική
  • Γεγονότα
  • Αθλητικές Ειδήσεις
  • Δυτική Ελλάδα
  • Πολιτισμός
Reading: Σταϊκούρας: «Χρειαζόμαστε μια διετία για την οριστική αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου»
Ροή Ειδήσεων

Express News

Ειδήσεις | Τελευταία Νέα | Έκτακτη Επικαιρότητα

Font ResizerAa
  • Ροή Ειδήσεων
  • Πολιτική
  • Αθλητικές Ειδήσεις
  • Eπικαιρότητα
  • Δυτική Ελλάδα
Search
  • Αρχική
  • Κατηγορίες
    • Πολιτική
    • Γεγονότα
    • Αθλητικές Ειδήσεις
    • Eπικαιρότητα
    • Δυτική Ελλάδα
    • Aιτωλοακαρνανία
    • Κοινωνία
    • Εκκλησιαστικά
    • Πολιτισμός
    • Υγεία
  • Περισσότερα
    • Ροή Ειδήσεων
    • Επικοινωνία
Follow US
  • Ταυτότητα
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου & Συμμόρφωση GDPR
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Express News > blog > Πολιτική > Σταϊκούρας: «Χρειαζόμαστε μια διετία για την οριστική αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου»

Σταϊκούρας: «Χρειαζόμαστε μια διετία για την οριστική αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου»

Συντακτική Ομάδα Πολιτική Published 1 Μαρτίου, 2024
Share
3 Min Read

«Η περίφημη σύμβαση 717 παραδόθηκε, όπως είχε δεσμευτεί η κυβέρνηση τον Σεπτέμβριο και το ΕTSC παραδόθηκε επί της γραμμής, όπως είχε πει η κυβέρνηση τον Νοέμβριο. Ολοκληρώθηκαν οι συμβάσεις, εγκαταστάθηκε η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση, όμως εξαιτίας του Daniel σ’ ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό πεδίο που εκτείνεται περίπου από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, καταστράφηκαν ολοσχερώς όλα αυτά τα συστήματα, τα οποία είχαν παραδοθεί τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Άρα, σε αυτό το σημείο, σ’ αυτή τη γεωγραφική έκταση, ουσιαστικά γίνεται πιο αργή κίνηση, ώστε να είμαστε απολύτως ασφαλείς για το πώς γίνονται οι μετακινήσεις των τρένων» υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» του ΕΡΤΝews.

Συνολικά στο σιδηροδρομικό δίκτυο οι ζημιές ήταν 180 χιλιόμετρα, υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας.

Πρόσθεσε ότι «μετά τον Daniel έχουμε κάνει προσωρινή αποκατάσταση της γραμμής από τα μέσα Δεκεμβρίου και περίπου 100.000 συμπατριώτες μας έχουν μετακινηθεί με το τρένο έκτοτε και μέσα στην επόμενη διετία περίπου, με ένα κόστος της τάξεως των 450 εκατομμυρίων ευρώ, θα αποκαταστήσουμε τον βασικό άξονα που είναι Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε αυτό το τμήμα και δύο καθέτους Λάρισα – Βόλος, αλλά με πολύ καλύτερα συστήματα ανθεκτικότητας και Παλιοφάρσαλο – Καλαμπάκα».

«Σε κάθε περίπτωση, όταν ένα τρένο φτάνει σ’ ένα σημείο, για παράδειγμα πέριξ του Δομοκού, δεν έρχεται άλλο τρένο όταν είναι στη Λάρισα, περίπου στο ύψος της Λάρισας. Άρα υπάρχει απόλυτη κάλυψη αυτού του τμήματος μέχρι να αποκατασταθεί» είπε χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση αν στα υπόλοιπα σημεία της διαδρομής, Αθήνα – Δομοκός και Λάρισα – Θεσσαλονκής, λειτουργούν όλα κανονικά απάντησε «έχουν παραδοθεί και λειτουργούν, όπως σας είπα, ETSC επί της γραμμής και η 717»

Στην ερώτηση αν κάποια στιγμή το 2026, θα πηγαίνουμε από Αθήνα -Θεσσαλονίκη κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, με όλα τα συστήματα να λειτουργούν ο υπουργός απάντησε « περίπου μια διετία χρειαζόμαστε για την οριστική αποκατάσταση του δικτύου. Επαναλαμβάνω έχει γίνει προσωρινή».

Για τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και τη χρονική διάρκειά της ανέφερε «εκτιμούμε σε λιγότερο από τέσσερις ώρες, αλλά όπως θα έχετε ίσως δει και το υπενθυμίζω στο Υπουργικό Συμβούλιο που έγινε πριν από περίπου δύο μήνες, παρουσιάσαμε και κάποια σχέδια επενδύσεων στον ελληνικό σιδηρόδρομο τα επόμενα 20 χρόνια[…] είναι μια μοναδική ευκαιρία για την Ελλάδα να εκμεταλλευτεί τους ελληνικούς λιμένες, τόσο γιατί θέλουν χώρες όπως είναι η Βουλγαρία, η Σερβία να κατέβουν προς τα κάτω και να κάνουνε εξαγωγές από τους λιμένες Αλεξανδρούπολης, Θεσσαλονίκης και Καβάλας. Αλλά όσο και γιατί και η Ινδία θέλει να δημιουργήσει μια είσοδο προς την Ευρώπη. Με αυτό τον τρόπο συνεπώς υπάρχουν δύο νέοι ευρωπαϊκοί διάδρομοι που προσπαθούμε να διασφαλίσουμε πόρους από την Ευρώπη για να μπορέσουμε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τους ελληνικούς σιδηροδρόμους».

 

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link

Σας ενδιαφέρουν

Πολιτική

ΟΠΕΚΕΠΕ: Νέοι διάλογοι με «γαλλικά» και αναφορές σε Κέλλα και Βορίδη

Συντακτική Ομάδα Συντακτική Ομάδα
EπικαιρότηταΠολιτική

Παύλος Μαρινάκης: Δεν θα έχουμε άλλες παραιτήσεις υπουργών

Συντακτική Ομάδα Συντακτική Ομάδα
EπικαιρότηταΓεγονόταΠολιτική

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ενοχή για 7 κατηγορούμενους σε υπόθεση παράνομων επιδοτήσεων, ζήτησε η εισαγγελέας

Συντακτική Ομάδα Συντακτική Ομάδα
  • Ταυτότητα
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου & Συμμόρφωση GDPR

Όλα τα τελευταία νέα, κατευθείαν στον Υπολογιστή, Tablet, κινητό σας τηλέφωνο.

Ο ιστότοπός μας αποθηκεύει cookies στον υπολογιστή σας. Μας επιτρέπουν να σας θυμόμαστε και βοηθούν στην εξατομίκευση της εμπειρίας σας με τον ιστότοπό μας.

Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες πληροφορίες.

Copyright © 2024 Express News

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?